093 170 20 33

Платний сервіс:

093 170 20 33 044 500 00 20

Гарантійне обслуговування:

044 503 70 30
9:00 - 19:00

Безкоштовна консультація

Отримуй більше з Цитрус Сервіс

  • Geo Icon

    Завжди зручне розташування сервісних центрів

  • Device Switch Icon

    Підмінний пристрій на період обслуговування

  • Part Buying Icon

    Оплата частинами на всі послуги та б.в. товари

  • New Post Icon

    Надсилайте пристрої Новою Поштою з усіх куточків країни

Гарантійне обслуговування техніки Apple

  • Бажано наявність коробки і повної комплектації

  • E-mail адресу клієнта, для реєстрації ремонту (умова виробника)

  • На пристрої функція знайти iPhone відключена

  • Відсутність захисних елементів (плівки, захисні скла - можуть бути видалені)

Сервісні центри в Києві

  • Київ

    вул. Велика Васильківська, 8

    10:00 - 20:00
  • Київ

    вул. Хрещатик 17

    10:00 - 20:00
  • Київ

    пр-т Степана Бандери 23

    10:00 - 20:00

Обслуговування Apple у “Цитрусі” - максимум уваги до кожного девайсу

“Цитрус” – це провідний магазин електроніки та аксесуарів в Україні. А для комфорту наших клієнтів ми забезпечуємо також послуги з діагностики та ремонту техніки Apple. Напрямок "Цитрус Сервіс" покликаний швидко, якісно, ​​професійно вирішити будь-яку проблему. Для цього потрібно лише залишити заявку онлайн на нашому сайті, зателефонувати чи прийти до найближчого магазину.

Послуги сервісу доступні для всіх гаджетів Apple, включаючи придбані в інших магазинах:

  • iPhone;
  • iPad;
  • Mac - Mac, iMac 5k, iMac Pro, Mac Mini, Mac Pro;
  • MacBook - Macbook, Air, Pro;
  • Apple Watch;
  • AirPods, AirPods Pro.

Гарантійний сервіс Apple у Citrus

Також передбачено гарантійний сервіс Епл. Прийом гаджетів на таке обслуговування здійснюється за таких умов:

  • Пристрій придбано в авторизованому реселері на території України або в App Store по всьому світу.
  • Правильно, чітко заповнений гарантійний талон, чек про покупку. У гарантійному талоні має бути проставлено печатку продавця, а також вказано серійний номер, модель виробу, дату продажу, термін обслуговування за гарантією. А для девайсу, купленого не в Україні, потрібна наявність оригінального фіскального чека, відсутність гравіювання на клавіатурі, збіг країни відвантаження з країною покупки.
  • Гарантія не покриває випадкових пошкоджень або пошкоджень, що виникли внаслідок несанкціонованих модифікацій.
  • Рекомендуємо при ремонті телефонів бренду відключити функцію «Знайти iPhone», оскільки включена функція може завадити технічним фахівцям виконати сервісне обслуговування.

Які несправності техніки Apple підлягають ремонту?

Основні дефекти, з якими працює офіційний сервіс Apple у “Цитрусі”:

  1. iPhone - порушення цілісності дисплея через падіння або удар, намокання внаслідок падіння у воду або розлитої рідини, зниження автономності (швидка розрядка), відсутність реакції на включення-вимикання.
  2. iPad - девайс не включається (несправний блок живлення, ланцюга живлення або кнопка включення), зник звук (несправності з динаміками, контролером, гніздом навушників), не заряджається батарея (пошкодження роз'єму зарядки або пристрою, несправний контролер живлення), пошкоджений екран , розбитий, тріснув корпус.
  3. MacBook - ¦попадання рідини, некоректна робота акумулятора, проблеми із зарядним блоком Magsafe, з тачпадом (трекпадом), перегрів, сторонні шуми, розбитий екран, погіршення якості зображення, відсутність звуку, несправності в материнській платі, відсутність зв'язку по Wi-Fi .
  4. Mac - дефекти на дисплеї, випадають фрагменти зображення, з'являються смуги, розбилося захисне скло, комп'ютер не вмикається, не завантажується.
  5. Apple Watch - механічні пошкодження дисплея або корпусу, вийшла з ладу заряджання, швидке розряджання акумулятора, непрацюючий Bluetooth-модуль, проблеми з кнопкою блокування, порушення в програмному забезпеченні.
  6. AirPods - пошкодження корпусу або амбюшур, що не працює мікрофон, динамік, проблеми з кабелем або штекером, не заряджаються.

Особливості ремонту в Цитрус Сервісі

Як відбувається процес ремонту:

  • Комплексна діагностика для визначення несправностей – це дозволяє точніше визначити масштаб проблеми. Наприклад, якщо смартфон впав у воду, наслідки можуть проявитися лише згодом, а отже, необхідно перевірити всі елементи. Діагностика гаджета перед початком усунення поломок здійснюється безкоштовно.
  • Тести на наявність збоїв через поломку;
  • Усунення несправностей (тривалість залежить від серйозності поломки);
  • Повернення власнику з гарантією на 180 днів.

Переваги наших центрів технічної підтримки:

  • Всі центри офіційно сертифіковані компанією Епл;
  • Предбачено швидку та зручну систему реєстрації заявки на ремонт, яка заощаджує ваш час;
  • Попередня діагностика техніки здійснюється безкоштовно;
  • Послуги надають спеціально навчені майстри з відповідними дипломами, досвідом роботи (понад 15 тисяч відновлених девайсів щомісяця);
  • Точки оснащені всім необхідним обладнанням, яке дозволяє ефективно визначати причини поломки, оперативно їх усувати;
  • У роботі використовуються лише оригінальні деталі, які ідеально підходять до ваших пристроїв;
  • Мінімальна тривалість роботи - від 30 хвилин;
  • Можливість заздалегідь дізнатися попередню вартість ремонту свого пристрою на нашому сайті;
  • Відмінний результат та якісне обслуговування.

Несправності в улюбленому гаджеті - не привід засмучуватися. У Цитрус Сервісі завжди готові вирішити будь-яку проблему!

Читать полностью