093 170 20 33

Платний сервіс:

093 170 20 33 044 500 00 20

Гарантійне обслуговування:

044 503 70 30
9:00 - 19:00

Обслуговування realme

Безкоштовна консультація

Отримуй більше з Цитрус Сервіс

  • Geo Icon

    Завжди зручне розташування сервісних центрів

  • Device Switch Icon

    Підмінний пристрій на період обслуговування

  • Part Buying Icon

    Оплата частинами на всі послуги та б.в. товари

  • New Post Icon

    Надсилайте пристрої Новою Поштою з усіх куточків країни

Гарантійний ремонт, повернення і обмін Realme в Харкові

Як передати пристрій на гарантійний ремонт?

  • Принести пристрій в найближчий Цитрус Сервіс ⚡ (на 3-4 дні швидше);
  • Передати пристрій службою доставки «Нова Пошта» (на 1-2 дні швидше);
  • Здати пристрій в магазин, де проводилася покупка

Що мати при собі для особистого звернення в Цитрус Сервіс або магазин?

  • Якщо у вас смартфон, достатня наявність пристрою;
  • Для іншої техніки Realme обов'язкова наявність чека або видаткової накладної.

Для передачі пристрою службою «Нова Пошта», щоб ознайомитись з відправки нижче.

Обмін і повернення

Обмін товару / повернення грошових коштів можливий тільки при дотриманні наступних умов:

  • збережений товарний вигляд пристрою, його комплектації і коробки;
  • присутні всі захисні плівки, заводські пломби, документація, що йдуть в комплекті;
  • пристрій не було у використанні, відсутні сліди експлуатації;
  • пристрій повністю робочий.

Як передати пристрій Realme для обміну товару / повернення грошових коштів?

  • Звернутися в магазин, де проводилася покупка
  • Надіслати пристрій службою доставки «Нова Пошта» (тільки для пристроїв, куплених в магазині Цитрус).

Що мати при собі для звернення в магазин?

  • Пристрій в повній комплектації;
  • Документ, що підтверджує покупку пристрою (чек, видаткова накладна);
  • Паспорт або права.

Для передачі пристрою службою «Нова Пошта», щоб ознайомитись з відправки нижче.

Відправка службою доставки «Нова Пошта»

Ви можете скористатися послугами Нової пошти:

  • для передачі пристрою на ремонт в Цитрус Сервіс;
  • для відправки на обмін / повернення пристрою, купленого в магазині Цитрус.

Для відправки пристрою, необхідно:

  1. зареєструвати заявку в службу підтримки користувачів по телефону (044) 503 70 30;
  2. заповнити заявку для обміну / повернення;;
  3. заповнити квитанцію про прийом товару на діагностику / ремонт (у разі проведення гарантійного ремонту);
  4. вкласти оригінал документа, що підтверджує покупку (чек / видаткова накладна / акт здачі-прийому товару). Копія залишається у вас;
  5. вкласти паспорта.

Важливо☝ Заявка (в разі обміну / повернення) повинна бути заповнена людиною, яка оформляє замовлення, також додаються його документи, що засвідчують особу. На заповнених документах повинен бути його підпис.

Служба підтримки

з 9 до 21, без вихідних

(044) 503 70 30

Сервісні центри в Харкові

  • Харків

    вул. Григорія Сковороди, 36

    10:00 - 19:00