Отримали 🤗
З хвилини на хвилину Вас набере менеджер для уточнення деталей. Дякую що з нами.
Оформити заявку
Отримали 🤗
З хвилини на хвилину Вас набере менеджер для уточнення деталей. Дякую що з нами.
Ремонт протягом дня, не виходячи з дому!
- 🤙 Виклич кур'єра до 13:00, передай пристрій.
- 😀 Побудь вдома, відпочинь, а ми зробимо ремонт.
- 🛵 Отримай назад до 21:00. Користуйся, не ламай.
Продажа запчастин
Відправимо потрібну запчастину, якщо немає можливості здати гаджет в ремонт або з'явилося бажання самим поколупати.
Для оформлення необхідно:
1. Наявність кредитної картки ПриватБанка.
2. Доступний ліміт по сервісу "Оплата частинами", який перевищує вартість покупки.
3. Наявність на карті коштів на перший платіж. Перший платіж +Х-1 наступних.
Обслуговування realme
Безкоштовна консультація
Отримуй більше з Цитрус Сервіс
-
Завжди зручне розташування сервісних центрів
-
Підмінний пристрій на період обслуговування
-
Оплата частинами на всі послуги та б.в. товари
-
Надсилайте пристрої Новою Поштою з усіх куточків країни
Гарантійний ремонт, повернення і обмін Realme в Дніпрі
Як передати пристрій на гарантійний ремонт?
- Принести пристрій в найближчий Цитрус Сервіс ⚡ (на 3-4 дні швидше);
- Передати пристрій службою доставки «Нова Пошта» (на 1-2 дні швидше);
- Здати пристрій в магазин, де проводилася покупка
Що мати при собі для особистого звернення в Цитрус Сервіс або магазин?
- Якщо у вас смартфон, достатня наявність пристрою;
- Для іншої техніки Realme обов'язкова наявність чека або видаткової накладної.
Для передачі пристрою службою «Нова Пошта», щоб ознайомитись з відправки нижче.
Обмін і повернення
Обмін товару / повернення грошових коштів можливий тільки при дотриманні наступних умов:
- збережений товарний вигляд пристрою, його комплектації і коробки;
- присутні всі захисні плівки, заводські пломби, документація, що йдуть в комплекті;
- пристрій не було у використанні, відсутні сліди експлуатації;
- пристрій повністю робочий.
Як передати пристрій Realme для обміну товару / повернення грошових коштів?
- Звернутися в магазин, де проводилася покупка
- Надіслати пристрій службою доставки «Нова Пошта» (тільки для пристроїв, куплених в магазині Цитрус).
Що мати при собі для звернення в магазин?
- Пристрій в повній комплектації;
- Документ, що підтверджує покупку пристрою (чек, видаткова накладна);
- Паспорт або права.
Для передачі пристрою службою «Нова Пошта», щоб ознайомитись з відправки нижче.
Відправка службою доставки «Нова Пошта»
Ви можете скористатися послугами Нової пошти:
- для передачі пристрою на ремонт в Цитрус Сервіс;
- для відправки на обмін / повернення пристрою, купленого в магазині Цитрус.
Для відправки пристрою, необхідно:
- зареєструвати заявку в службу підтримки користувачів по телефону (044) 503 70 30;
- заповнити заявку для обміну / повернення;;
- заповнити квитанцію про прийом товару на діагностику / ремонт (у разі проведення гарантійного ремонту);
- вкласти оригінал документа, що підтверджує покупку (чек / видаткова накладна / акт здачі-прийому товару). Копія залишається у вас;
- вкласти паспорта.
Важливо☝ Заявка (в разі обміну / повернення) повинна бути заповнена людиною, яка оформляє замовлення, також додаються його документи, що засвідчують особу. На заповнених документах повинен бути його підпис.
Сервісні центри в Дніпрі (Дніпропетровську)
-
Дніпро
вул. Харківська, 3
10:00 - 20:00
Отримали 🤗
З хвилини на хвилину Вас набере менеджер для уточнення деталей. Дякую що з нами.
Оформити заявку
Отримали 🤗
З хвилини на хвилину Вас набере менеджер для уточнення деталей. Дякую що з нами.